تقدیر از برگزیدگان سینما حقیقت در حوزه معدن و صنایع معدنی

برنامه معرفی آثار برگزیده سینما حقیقت در بخش معدن و صنایع معدنی که شامگاه چهارشنبه با حضور سرپرست هیات عامل ایمیدرو و جمعی از مستندسازان برجسته کشور برگزار شد، رییس مرکز سینمای مستند و تجربی اظهار داشت: با رویکرد فوق، هر سال یکی از نکات مهم در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، در این مراسم سید محمد مهدی طباطبایی نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی سخنانی افزود: امسال فیلم های بخش معدن و صنایع معدنی موضوع مورد توجه ما در جشنواره سینما حقیقت بود. وی از نمایش حدود ۲۰۰ فیلم در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت خبر داد که ۵۶ فیلم از این تعداد از ۳۳ کشور جهان و پنج قاره مختلف در این جشنواره حضور داشتند. طباطبایی نژاد افزود: در جشنواره سینما حقیقت ۴۰ فیلم در بخش معدن و صنایع معدنی حضور داشت که ۱۶ اثر به بخش مسابقه راه پیدا کردند.

در این مراسم محمدرضا میرپویا، کامیار فاروغی، شهران باقری، رهبر قنبری، سعید ابراهیم زاده، فتح الله امیری، محمد عبدالهی، روح الله اکبری، محمد اسکندرزاده، منوچهر مشیری، یونس مقدم، محمدسعید محصصی، علی نیکوکار، پژمان مظاهری پور و عزت الله پروازه به عنوان کارگردان های آثار برگزیده معرفی شدند.

حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی، کامپوزیا پرتوی کارگردان، فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و جمعی از مستندسازان، مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما در این مراسم حضور داشتند.

بنابر این گزارش، در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره توسط جمشید ملارحمان سرپرست هیات عامل ایمیدرو و سید محمد مهدی طباطبایی نژاد دبیر جشنواره با اهدا لوح تقدیر شد.

منبع : سازمـان توسعـه و نوسـازی معادن و صنایع معدنی ایران